19. "What the hell was that?"

(czytajcie notkę pod rozdziałem!)
     W momencie, kiedy otworzyłam oczy, poczułam coś dziwnego. Moje ciało drgnęło, kiedy rozejrzałam się po pokoju. Nie byłam w tej małej dziurze, w której zawsze śpimy. Byłam w domu Justin’a, ale gdzie był Justin? Zbadałam wzrokiem pokój, próbując znaleźć kogoś żywego poza mną, ale nie było nikogo innego.
      - Justin? – zawołałam, ale odpowiedziała mi cisza. Z racji, że nie było go tutaj, zdecydowałam wyjść z pokoju i rozejrzeć się za nim. Przejrzałam jego ubrania, następnie wyjęłam parę bokserek i uśmiechnęłam się do siebie, a rumieniec wtargnął na moje policzki, gdy przypomniałam sobie wszystko, co się stało ostatniej nocy. Przyjemność, której doświadczyłam i przyjemność, którą mu dałam. Czułam się dobrze, wiedząc, jaki efekt miałam na niego. Zachichotałam delikatnie, kiedy włożyłam jego bokserki na siebie i udałam się w kierunku drzwi.
    Przeszłam wszędzie i ku mojemu zaskoczeniu, dom był czysty do tego stopnia, że trudno było uwierzyć, że była tu jakaś impreza. Wciąż szłam, podziwiając ściany, które wyglądały o wiele jaśniej przy dziennym świetle.
     - Justin? – zawołałam. Dom był zupełnie pusty i to mnie przerażało. O co w tym chodzi? Zdecydowałam się udać do kuchni, po drodze mijając wszystkie meble, by dostać się do drugiej strony domu. Bez wcześniejszego zastanawiania się, wtargnęłam do środka, wołając go.
     Moje serce natychmiast spadło na podłogę przez widok tuż przede mną. Justin odwrócił się za siebie, kiedy Veronica składała pocałunki wzdłuż jego szyi, otworzył szeroko oczy, kiedy mnie dostrzegł. Praktycznie zepchnął Veronicę z siebie, gdy przygotowywał się mi tłumaczyć.
     - Chandler, mogę wytłumaczyć! – stałam zamurowana w miejscu. Zranienie i wściekłość przejęły moje ciało i nie miałam pojęcia, którym z nich powinnam się kierować.
     - Co do cholery ona tutaj robi? – splunęła Veronica, a jej oczy wędrowały w górę i w dół mojej osoby, irytując się jeszcze bardziej, kiedy uświadomiła sobie, że miałam na sobie jego ciuchy.
     - Mogę zadać to same pytanie cholera! – odkrzyknęłam, wpatrując się w Justin’a. Nie wiedział komu odpowiedzieć. Był zdezorientowany i zszokowany sceną rozgrywającą się przed nim.
     - Co ja tu robię? Jestem jego kurwa dziewczyną, suko! – splunęła.
     - Oh naprawdę? To nie to, co mi powiedział wczoraj w nocy kaszalocie! – Justin otworzył szeroko oczy na mój nagły wybuch. Veronica, z drugiej strony, dyszała na obelgę, którą jej powiedziałam.
     - Wybacz mi, ale to, co mamy z Justin’em jest prawdziwe, a ty, ty jesteś po prostu brudnym kawałkiem śmiecia-
     - Wystarczy! – wykrzyknął Justin.
     - O wiele bardziej wolę od Ciebie Twojego brata. – syknęła. Zadrwiłam z niej. Jeśliby tylko wiedziała.
     - Suka. – wymamrotałam.
     - Kurwa.
     - Dziwka.
     - Prostytutka.
     - Śmieć.
     - Gówno.
     - Wystarczy!
     - Zamknij się! – obie z Veronicą wykrzyknęłyśmy na Justin’a. Był co najmniej zaskoczony, ale w tym momencie nienawidziłam go tak bardzo.
     - Posłuchaj mnie, ty mała szczurza twarzo, Justin jest mój. Był mój, jest mój i zawsze będzie mój. Nie jesteś dla niego niczym innym, poza pieprzeniem, ale rozumiem to, jednak my jesteśmy w sobie tak bardzo zakochani, że bierzemy ślub od razu, jak skończymy szkołę średnią i na pierwszy rzut oka wygląda na to, że nie długo Cię rzuci, ponieważ już dałaś mu, co chciał. – to bolało, ale nie miałam zamiaru tego pokazać. Też miałam asa w rękawie, ale nie wiedziałam, czy to wpłynie na Justin’a w przyszłości.
     - Naprawdę, ponieważ z tego co słyszałam, nie może Cię znieść-
     - Chandler, zamknij się! – zawarczał Justin, ale ja już wybuchłam gniewem, a kiedy to robię, nic mnie nie może powstrzymać.
     - Jedynym powodem, dlaczego zgodził się Ciebie poślubić, to dlatego, ponieważ jego ojciec go zmusił, ale uwierz mi, planował uciec po ukończeniu szkoły średniej, więc nie musiałby żyć z taką zgniłą, brudną, zakażoną STD rzeczą, którą nazywasz cipą! – Justin’owi i jej opadły szczęki na podłogę.
     - Ty mała suko! – krzyknęłam, zanim chwyciła mnie za włosy i pociągnęła w dół, ale tak szybko, jak poczułam pociągnięcie, chwyciłam jej włosy, przez co przewróciła się ze mną.
     - Puść mnie dziwko! – wykrzyknęłam, kiedy ciągnęła mnie za włosy. Nie wiedziała jak się bić i ja też wyraźnie nie wiedziałam, jednak mam starszego brata, a ona nie. Przez co byłam bardziej doświadczona od niej. W jednym błyskawicznym momencie uderzyłam ją kolanem w brzuch, przez co poluzowała uścisk na moich włosach, kiedy zawyła z bólu. Wykorzystałam ten moment, by zepchnąć ją z siebie, wchodząc na nią i uderzając ją ręką prosto w tą piękną twarz. Uwalniałam cały gniew i ból, który gromadził się we mnie, kiedy zmieniłam uderzenia na ciosy pięścią.
     - Chandler, puść ją! – poczułam, że Justin chwycił mnie w talii i podniósł z niej. Zaczęłam krzyczeć na niego, aby mnie puścił, mówiąc że jeszcze z nią nie skończyłam.
     - Veronica, powinnaś iść! – zawołał Justin. Veronica otworzyła szeroko oczy, krew leciała jej z ust i mogłam zobaczyć, że pod okiem miała siniaka.
     - Ona nie jest nawet tak ładna. – zawarczała, zanim wyszła z kuchni, zostawiając mnie i Justin’a samych. Kiedy drzwi frontowe się otworzyły i zamknęły, odsunęłam się od niego, nie chcąc być blisko w tym czasie.
     - Co to do cholery było? – wykrzyknął. Spojrzałam na niego z gniewem w oczach.
     - To ja powinnam się o to Ciebie pytać! – wykrzyknęłam, nie uwolniła się ze mnie jeszcze cała złość.
     - Do kurwy pobiłaś ją na kwaśne jabłko! Wiesz jak wiele problemów to przysporzy mojej rodzinie, kiedy się dowiedzą? – wzruszyłam ramionami, nie bardzo dbając o coś, czy kogoś.
     - Do kurwy nie jesteś moją dziewczyną, jesteś dla mnie niczym, by robić tego typu sceny zazdrości! – wykrzyknął, przez co drgnęłam na nienawiść, jaką włożył w słowa. Moje serce rozerwało się na bilion kawałeczków, ale odmówiłam pokazać mu słabości.
     - Dzięki Bogu nie jestem, ale wiesz co? Nie jest mi przyjemnie budzić się i schodząc na dół widzieć faceta, który lizał mi cipę i nie wspominając, że mu obciągnęłam, przelizującego się z inną dziewczyną! Nie jesteś moim chłopakiem, ale byłoby bardziej przyzwoicie z Twojej strony, gdybyś poczekał aż kurwa wyjdę z tego skurwysyńskiego domu! – nigdy tak bardzo nie przeklinałam w swoim życiu, ale czułam się dobrze, to robiąc. Czułam się dobrze, będąc wolna i mówiąc cokolwiek, co do cholery chciałam. Justin zawarczał, nie tak jakby był zły, ale jakby był pobudzony do działania. Pozostałam przy swoim, zachowując się, jakbym tego nie słyszała, kiedy tak naprawdę, zawarczał całkiem głośno.
     - Ona rzuciła się na mnie, a ty po prostu weszłaś w złym czasie – powiedział, sycząc słowa wolno przez zęby. Potrząsnęłam głową.
     - Po pierwsze, to nie wyglądało, jakby Ci to nie odpowiadało, mam na myśli to, że ona chciała przejechać ustami w dół twojej szyi, a ty jej nie zatrzymałeś i po drugie, - zatrzymałam, drwiąc. – Nawet mnie to nie obchodzi, Justin. Jak dla mnie, myślałam, że mieliśmy jakąś niesamowitego rodzaju więź, myślałam, że jesteśmy czymś innym, ale dla Ciebie, jesteśmy po prostu przyjaciółmi z korzyściami. Co dla ciebie znaczę, Justin? Czym jesteśmy? – zapytałam.
     - Nie bawię się w związki Chandler. Nie jesteś moją dziewczyną i przepraszam, jeśli pomyślałaś, że miałem zamiar zapytać Cię o to niedługo, ale tak nie jest. – moje serce już było rozerwane na bilion kawałków, a tymi słowami, po prostu podeptał po nich wszystkich, upewniając się, że kawałki nie mogły się skleić z powrotem.
     - Ja nie bawię się w przyjaciół z korzyściami Justin, ale gratulacje. Ukradłeś moją niewinność, dotykałeś mnie w sposoby, w jakie nie pozwoliłabym żadnemu facetowi. I koniec końców, wciąż masz przynajmniej połowę tego, czego chciałeś ode mnie. – zawarczałam. On odwrócił wzrok, unosząc brwi do góry, próbował udawać, jakby mnie tam nie było. Potrząsając ostatni raz głową, wyszłam z kuchni i udałam się do drzwi.
     - Chandler, gdzie idziesz? – zawołał, podążając za mną do drzwi. Poczułam, jak szarpie za moje ramię, tak szybko jak otworzyłam drzwi, sprawiając, że zderzyłam się z nim.
     - Puść mnie ty skurwysynie! – oderwałam się od niego.
     - Whoa, whoa, whoa, co się tu dzieje? – Justin i ja spojrzeliśmy na drzwi, znajdując tam stojącego Trey’a, miał kluczyki w ręce i zdezorientowany wyraz twarzy.
     - Nic Trey, wyjdź. – Justin wymamrotał przez zaciśnięte zęby. Trey posłał mi spojrzenie, pytając, czy naprawdę powinien wyjść. Potrząsnęłam głową.
     - Proszę, zabierz mnie stąd. – prosiłam, ściana, którą utworzyłam, by ukryć ból w moim głosie, złamała się, kiedy dusiłam płacz w sobie. Pociągnęłam nosem, chcąc nic innego, tylko wynieść się stąd. Trey skinął, biorąc mnie w ramiona i posłał zdezorientowane spojrzenie Justin’owi.
     - Chandler, nie mam zamiaru pozwolić Ci iść z tym skurwysynem! – zawarczał, przymierzając się, by wydostać mnie z ramion Trey’a, ale oczywiście Trey zatrzymał go w połowie.
     - Spierdalaj Bieber, ona wyraźnie nie chce mieć z tobą nic wspólnego. – urwał, schylając wzrok na mnie, - dalej, chodź, samochód jest na zewnątrz. – jego głos złagodniał, gdy praktycznie niósł mnie do swojego samochodu, ponieważ nie miałam butów ani skarpetek na stopach.
     - Chandler! – zawołał Justin, ale zignorowałam go. Trey  umieścił mnie w środku auta, zamykając drzwi za sobą.
     - Chandler! – Justin znów zawołał. Tym razem, spojrzałam na niego, widząc go stojącego tuż po drugiej stronie mojego okna. Chciałam dać mu spojrzenie, ale byłam załamana i jedynego co mogłam mu pokazać to stronę mnie, która była rozdarta na kawałki. Spuściłam wzrok, nie chcąc, żeby zobaczył tą stronę. Trey włączył silnik i odjechał, zostawiając go za nami.
     Zanim się obejrzałam, dotarliśmy do szkoły, Trey na szczęście, nie pytał mnie o nic w drodze powrotnej. To było żenujące, że zaniósł mnie do środka, przez całą drogę do jego pokoju, zanim postawił na czymś, co okazało się być jego łóżkiem, ale nie miałam nic na stopach i nawet jeśli to było żenujące, to wciąż sądzę, że zachował się jak dżentelmen.
     - Wszystko w porządku? – zapytał, z widoczną koncentracją w głosie.
     - Jest okej, dziękuje. – uśmiechnął się do mnie figlarnie.
     - Nie ma problemu. Potrzebujesz może czegoś? – zapytał. Pokiwałam, potrzebowałam kogoś.
     - Możesz zobaczyć, czy jest tu Linda? Muszę się przebrać i wziąć prysznic. – uśmiechnął, patrząc na drzwi jego łazienki.
     - Cóż, jest tutaj ręcznik, możesz wziąć prysznic, kiedy będę jej szukał. – wymamrotał słodko. Skinęłam głową, dziękując mu, kiedy wstałam.
     - To nie zajmie długo. – zapewnił mnie, zanim podniósł się i opuścił pokój.
     Kiedy tylko wyszedł, złapałam ręcznik, o którym wspominał i skierowałam się do łazienki. Chciałam być w moim własnym pokoju, ale oczywiście Trey nie wiedział, że to mój pokój. W jego oczach Chandler i Chace to dwie kompletnie inne osoby. Zdjęłam wszystkie rzeczy Justin'a i wściekle rzuciłam je pod ścianę, następnie udałam się pod prysznic. Czułam się jak gówno, nie byłam dłużej w siódmym niebie po tym wszystkim, co zrobiłam z Justin'em. Dla mnie to było wyjątkowe, ale dla niego byłam tylko kolejnym kawałkiem szmaty, którą opuści po tym, jak się mu znudzi. Zamknęłam oczy, próbując to wszystko sobie poukładać, przynajmniej próbowałam zrelaksować się wodą, spływającą po moich plecach.
     Gdy skończyłam, owinęłam ręcznik wokół mojego ciała i wystawiłam głowę za drzwi. Linda siedziała na łóżku, podczas gdy Trey stał, opierając się o drzwi.
     - Masz coś przeciwko, Trey? – zaczęła Linda. Trey pokręcił głową, dając mi ostatni uspokajający
uśmiech, zanim wyszedł. Czułam się źle z tym, że praktycznie wyrzuciłyśmy go z jego własnego pokoju.
     - Tutaj są Twoje ubrania. – uśmiechnęła się do mnie słodko. Wzięłam je i włożyłam je na siebie, ufając Lindzie, że przynajmniej wyglądałam choć trochę przyzwoicie.
     - Dziękuje. – wyszeptałam. Spojrzała na mnie i na szczęście nie ze współczuciem, ale ze zmartwieniem.
     - Chcesz o tym porozmawiać?
     - Nienawidzę go. – wypaliłam. Linda zachichotała.
     - Wszystkie tak mają, kiedy zdadzą sobie sprawę, jakim palantem naprawdę jest. – nie trzeba było być geniuszem, żeby domyślić się, że mówiła o innych dziewczynach, które owinął sobie wokół palca.
     - Chodź, zabiorę Cię do mojego pokoju i tam porozmawiamy. – pokiwałam, idąc za nią do drzwi. Stał tam Trey z rękoma skrzyżowanymi na piersi, z głową opierając się o ścianę. Wzdrygnął się, kiedy usłyszał otwieranie i zamykanie drzwi.
     - Bardzo Ci dziękuje, Trey. Nigdy o tym nie zapomnę. – uśmiechnął się do mnie, przytulając mnie i całując w czoło.
     - Żaden problem.
     Linda i ja szłyśmy w ciszy, aż dotarłyśmy do drzwi jej pokoju.
     - Powiedz to. Po prostu wyrzuć to z siebie. – nakazała. Zmarszczyłam brwi, nie do końca wiedząc, o czym mówiła.
     - Przyznaj, że coś do niego czujesz i że złamał Ci serce, to pomoże. Obiecuję. – zapewniła mnie, jakby nie miała pojęcia przez co teraz przechodzę. Ale aktualnie miała o tym pojęcie. Zapomniałam historię z jej pierwszego roku. Spuściłam wzrok na podłogę.
     - Zakochałam się w nim, ale nic dla niego nie znaczę. Wykorzystał mnie i złamał mi serce. – zaczęłam płakać. Linda objęła mnie ramionami, zabierając do łóżka i pozwalając mi wypłakać wszystko, co we mnie siedziało. Moje włosy były mokre, ale żadnej z nas to nie przeszkadzało.
     Dzień minął mi na opowiadaniu jej, co zdarzyło się w nocy. Wywracała oczami, kiedy ja wypłakiwałam cały mój ból. Ale miała rację. Pomogło mi przyznanie, że się w nim zakochałam i że złamał mi serce. Stawiłam czoła prawdzie, że nic nie jest bajką. Jednak musiałam wrócić do swojego pokoju. Sydney miała wrócić jutro rano, a i tak czy inaczej każdej niedzielnej nocy, od czasu do czasu personel przechodził po pokojach, żeby sprawdzić, czy wszyscy są we właściwym miejscu.
     - Nie chcę go widzieć. – Linda popatrzyła na mnie.
     - Nie możesz pokazać mu, że Cię zranił. Sprawiaj wrażenie, jakby Cię nie obchodził, po prostu idź tam i ignoruj go. Odepchnij go od siebie, spraw, aby czuł się bezwartościowy dla Ciebie. Nienawidzi tego. Przywykł do dziewczyn biegających za nim, płacząc i prosząc, żeby im wybaczył. – wzięłam do serca każde jej słowo, budując w sobie odwagę, aby pójść tam i ignorować go. Byłam dobra w unikaniu Justin'a, ale nie mogłam uciec tym razem. Czy mi się to podobało, czy nie, musiałam dzielić z nim pokój.
     Linda miała skądś moje ubrania przeznaczone dla Chace'a, więc poddała mi je, po czym założyłam je na siebie. Miała nawet moją czapkę. Przysięgam, moje ciuchy były rozrzucone wszędzie. Przytuliłam Lindę po raz ostatni, zanim ruszyłam w drogę do mojego pokoju, zbierając oddech, kiedy zbliżałam się coraz bliżej i bliżej.
     Powoli otworzyłam drzwi, Justin leżał na swoim łóżku, patrząc się na telefon. Był głęboko zamyślony, więc nawet nie zauważył mojej obecności. Z większą siłą niż powinnam, zamknęłam drzwi, wyrywając go z transu. Wstał, wkładając ręce do kieszeni, kiedy wyczekująco na mnie spojrzał. Nie powiedziałam nic, przechodząc na drugą część pokoju, jakby go tu nie było. Chciałam tylko zasnąć, ale nie zrobiłam pracy domowej, a jutro mieliśmy zajęcia.
     - Co robisz? – nie odezwałam się, wyjmując moje książki i umieszczając je na łóżku. Muszę pamiętać o powodzie, dlaczego tutaj jestem. Szkoła. Byłam tutaj dla szkoły i lepszej edukacji, aby zostać kimś w życiu.
     - Więc zamierzasz mnie ignorować? – ponownie go zignorowałam, siedząc na łóżku i robiąc moją pracę domową. Była dość prosta. Byłam wdzięczna, że wciąż miałam w sobie inteligencje i nie odrzuciłam jej. Po upływie kilku minut nadal się do mnie nie odzywał, zaczęłam sądzić, że to będzie łatwiejsze. niż myślałam. On był zły, ja byłam zła.
     Ale oczywiście pomyślałam zbyt szybko, czując jego oddech na mojej szyi i jego usta, kiedy umieszczał na niej pocałunki. Mój własny oddech ugrzęzł mi w gardle, gdy zmusiłam się odepchnąć go z dala od dotykania mnie.
     - Wiesz, że nie miałem na myśli tego, co powiedziałem, prawda? – nie mogłam powstrzymać drwiny, która wydobyła się z moich ust. Obróciłam się, patrząc prosto w jego oczy.
     - Doskonale wiedziałeś, co mówisz, nie zaprzeczaj temu. Zniszczyłeś każdą dobrą myśl, którą o Tobie miałam. Mogę tylko dziękować Bogu, że odkryłam, kim naprawdę byłeś, zanim zrobiłam cokolwiek, czego żałowałabym do końca mojego życia. – Justin nie miał czasu na odpowiedź, ponieważ drzwi zostały gwałtownie otwarte.
     - Whoa, odsuńcie się od siebie, nie potrzebujemy tu żadnej bójki w najbliższym czasie. – powiedział mężczyzna, odsuwając Justin'a ode mnie.
     - Bieber, Greyson? – oboje z Justin'em kiwnęliśmy, kiedy mężczyzna spojrzał na nas.
     - Czy wywołacie tutaj jakiś problem, kiedy pójdę? – zapytał, konsekwentnym głosem.
     - Raczej nie, sir. – zapewniłam go. Ostatnia rzecz jaka mogłaby się tu odbyć to walka fizyczna. Byłam dziewczyną i Justin o tym wiedział. Przynajmniej miałam nadzieję, że wciąż miał w sobie trochę przyzwoitości i nie uderzyłby dziewczyny. Mężczyzna pokręcił głową i wyszedł, mamrocząc coś pod nosem "Młodzież".
     - Spierdoliłem i wiem to. – przyznał. Wydęłam usta.
     - Przynajmniej się przyznałeś. – zaszczebiotałam, wracając do książek.

_________________________
     Wkurzyłam się na Justina, zdecydowanie zachował się jak palant, mówiąc Chandler te rzeczy. A wy jak myślicie? W ogóle spodziewaliście się takiego czegoś? I co myślicie o zachowaniu Trey'a? Bo w następnych rozdziałach będzie go dosyć sporo...
     Przepraszam, że znowu późno dodaję, dopiero teraz jestem w domu, ale mam nadzieję, że się nie gniewacie :) Za tydzień już 20 rozdział, szybko idzie, pamiętam jak dopiero zaczynałyśmy, jej :) A i mam dobrą wiadomość autorka dodała 30 rozdział! Sksjnsknaskdffd! Czyli jednak to nie koniec Room'u 269 i będzie kontynuowany.
     Okej, teraz najważniejsze. Z propozycji pewnej osoby na asku postanowiłyśmy was o coś poprosić. Słuchajcie uważnie, więc wiemy, że nie każdy ma konto na jbff plus i nie każdy może dać komentarz, jednak dla autorki są one teraz ważne, bo decydują o jej być albo nie być, że tak powiem.
Dlatego prosimy was, żebyście w komentarzu napisali zdanie czy dwa od siebie do autorki opowiadania, po angielsku lub po polsku, jak wolicie, najwyżej przetłumaczymy. Zdania te dodamy w dużym komentarzu pod 30 rozdziałem. Robimy to po to, żeby dowiedziała się ile osób czyta Room 269 w Polsce i wiedziała, że nadal chcemy, aby pisała :) 
     Tak btw to niedługo przekroczymy 100 tysięcy wyświetleń i chciałam wam tak od siebie i od Justyny za to podziękować, że tłumaczenie ma takie zainteresowanie :) Nie chcemy też, żeby znów były jakieś błędne opinie, że zależy nam tylko na komentarzach, bo jak widzicie mogą one pomóc również w motywacji autorki. Więc jeszcze raz proszę napiszcie od siebie parę zdań o opowiadaniu lub po prostu parę słów dla autorki. Do następnego! :)
EDIT. Jakbyście mogli to do wiadomości do autorki dopisujcie swoje nazwy na twitterze, żebyśmy mogły przekazać, kto to pisał.

72 komentarze:

  1. Jejku . Zawsze czekam z niecierpliwością na piątek bo wtedy wiem że bd rozdział. A tak innej beczki to strasznie się cieszę że nadal będzie Room269 i że Justin i Chandler się pogodzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *i mam nadzieję że Justin i Ciandler się pogodzą

      Usuń
  2. Do Was: Boże głupi Justin, utnę mu kutosa, prawie się przez niego poryczałam. Wgl świetnie tłumaczycie! Kocham Was!

    Do autorki: I love your story! she's aghdjajkdkdkekxkslo. Really thank you as you continuet Room 269. I love you!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do autorki:

    Nigdy w życiu nie spotkałam się z tak cudownym opowiadaniem. Nie możesz kończyć go, nie jeśli czyta go tyle osób. Jesteś wielka i liczę, że będziesz Pisala dalej ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Caaaaaały Dzień czekałam na nowy rozdział. Jest 23.38, cała moja rodzina śpi a ja tu ryczę!!! Nie mogę się doczekać co będzie dalej, Podziwiam Autorkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O boze juz sie nie moglam doczekac rozdzialu
    Wiecie ja napisze tu po pl i byscie przetlumaczyly na ang i dodaly do komentarza po oryginalem :)
    .
    .
    .
    .
    twoje opowiadanie jest cudowne
    Jedyne ff na ktorego rozdzial czekam z niecierpliwoscia
    jakbys je zakonczyla teraz to nie wiem co bym sobie zrobila
    Prosze skoncz te ff do konca !!
    Kocham :**
    @CamillSWAG

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzooooo dziekuje za to ze tlumaczycie to opowiadanie poniewaz to jest boskie <3 kocham was i autorke tego opowiadania <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Justin aka największy skurwiel...........
    płakać mi się chciało gdy powiedział, że jest dla niego niczym.....
    nie mogę się doczekać następnego:( @ayemybizzle

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten blog jest jednym z moich ulubionych. Kocham to czytać. I nie wyobrażam sobie tego żeby to się skończyło. Jak widzę że pojawia się nowy rozdział to aż się szczerze do telefonu. Rozdział świetny :) Jak Justin śmiał jej coś takiego powiedzieć?!? Lol mi go. Nawet na kolanach nie zasługuje na jej wybaczenie. Czekam nn <3 <3<3
    heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z najlepszych blogow jakie czytam po prostu swietny ;) rozni sie historia od wszystkich innych fanfiction i to mi sie podoba ;) widac ze autorka ma duzo pomyslow i ma wyobraznie. Podziekujcie jej ze pisze i proscoe aby nie przestawala poniewaz ma talent :)) ~ K

    OdpowiedzUsuń
  10. Do autorki- "Thank you for this story, I'm in love with it! I hope that you'll still write a lot of chapters. This story is special, not like the rest, I really wanna know what will happen later, so I'll wait with impatience for your new chapters." Jeśli napisałam coś źle i są jakieś błędy, proszę, poprawcie po prostu. Dziękuję Wam za rozdział i czekam na kolejny, już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  11. boze kocham ten ff czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny, odwalacie kawał dobrej roboty :) To moje ulubione tłumaczenie, cały czas coś się w nim dzieje, a Justin zachowuje się trochę jak kobieta przed okresem. Do piątku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha jest 30 ide czytac jhhjkbgcrcdgbjnh ok supertkunaczenie/mydirtyhoran

    OdpowiedzUsuń
  14. Do was: nawet nie zdajcie sobie sprawy jak bardzo jestem wdzięczna że tłumaczycie to ff omg jesteście wielkie ♥
    Do autorki: twoje fan fiction jest cudowne i mogę przyznać że się od niego uzależniłam, naprawdę nie wiem co bym zrobiła gdybyś przestała je pisać. Ta historia jest inna od tych które czytałam dotychczas a czytałam bardzo dużo więc to sprawia że jest ono bardziej wyjątkowe. Masz naprawdę cudowne pomysły i świetnie je realizujesz w tym fan fiction za co naprawdę Cię podziwiam. Wszystko jest takie przemyślane i fajnie się to czyta. Naprawdę nie mogę doczekać się dalszych losów Justina i Chandler i mam nadzieję że dojdziesz z tą historią do samego końca. Życzę dużo weny :) @Swag_on_Bieebs

    OdpowiedzUsuń
  15. GENIALNY ROZDZIAŁ JUSTIN UGH ZABIJE GO!
    A to do autorki ( niestety nie po angielsku,ponieważ no było by błędów dużo zapewne) : Jesteś naprawdę wspaniałą pisarką!Uwielbiam twoje opowiadanie!Jest najlepsze!Kocham to czytać :)
    @SwaglandJB

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka drama. Kocham to !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozdział trzymający w napięciu hcgdkjsn nienawidzę za to Justina choć raz powinien pomyśleć
    Do autorki: Co mogę powiedzieć... Te ff jest naprawdę wspaniałe wiele sie w nim dzieje i to jest super nie wyobrażam sobie teraz życia bez niego Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  18. no to się dzieje
    nie wiem czemu ale ja sądziłam że on coś do niej czuje a tu magle bum i mówi jej takie rzeczy
    czekam na nn
    ps. wydaje mi się że ten Trey będzie coś do niej chciał i nie robi tego bezinteresownie

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG ale się działo ..... dziękuję że tłumaczycie te opowiadanie Kocham je ... jestem bardzo ciekawa co będzie się dziać w 20 rozdziale .. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozdział świetny. Kocham to opowiadanie, jestem tu codziennie. kiedy dowiedziałam się, że autorka dodała 30 rozdział to się popłakałam, bo myślałam że to już koniec.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie spodziewałabym się takiej akcji po ten nocy co razem przeżyli ..Justin strasznie mnie wkurzył taki palant :/// posunął sie za daleko na miejscu Chandler unikałabym go dopóki nie pokaże jej ze mu zależy ...a co do Treya to myśle ze ma jakiś plan ...moze chce sie przespac z Chandler ...rozdział ogólnie zaisty *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Do autorki : This story is amazing .I love it.

    OdpowiedzUsuń
  23. Do autorki: To opowiadanie jest genialne ,czyta je bardzo duzo osób . Proszę pisz dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest niesamowite ja żyję tym opowiadaniem jest takie dhffdgfjxsa poprostu czekam z niecierpliwością na następny rozdział..:))))
    Do autorki : i love your story room269, this is amazing and so sweet .. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nastepny proszeeee i loveeeee thissss

    OdpowiedzUsuń
  26. Nienawidze Justina za to! Mam nadzieję ze sie jakos odplaci Chandler:( pewnie teraz Trey będzie podbijal hahabha nie moge sie doczekac kolejnego rozdziału! /@bieshxz

    OdpowiedzUsuń
  27. Co się dzieje :O

    OdpowiedzUsuń
  28. Do autorki : Pisz dalej ponieważ dużo osób to czyta! Jestem zachwycona Twoimi umiejętnościami pisarskimi i kocham to opowiadanie <3

    Justin ty dupku jak mogłeś !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. God ja chce następny!!!!!!
    Genialne jak zawsze i wielkie dzięki za tłumaczenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Whoa. Chandler pokazała pazurki :)
    Trey jest słodki <3
    Czekam na następny.
    Autorka tego opowiadania musi być świetną pisarką.
    Pozdrawiam ;*

    P.S. Wybaczcie ale nie mam twittera.

    OdpowiedzUsuń
  31. Do was: (Justin, dupku, żal mi cię -.-) Baaaardzo was doceniam za tłumaczenie tego. Jesteście świetne, kocham was <3

    Do autorki: I'm really in love with Room269. It's amazing and you're truly talented :) Love U <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Justin powinien błagać ją na kolanach o wybaczenie.

    Dziękuję wam za to cudowne tłumaczenie,a autorce za pisanie tego ff, bo jest niesamowite @kissrauuhl

    OdpowiedzUsuń
  33. Do was: Dziękuje, że zaakceptowałyście moją propozycję. Mam nadzieję, że autorka się ucieszy. Tłumaczenie jak zwykle genialne do następnego.
    Jakby pojawiły się jakieś błędy w wypowiedzi to poprawcie :)
    Do autorki: I hope you do not finish this story. I had the idea, want you to see that in Poland we read Room 269. I hope that you are happy to see so many comments from Polish. And as for the story that it is brilliant. Have a great inspiration for the next chapters. tt @kuleczka3291

    OdpowiedzUsuń
  34. Justin co ty narobiłeś?!

    (Do autorki)Kocham Room269 i podziwiam twój talent! ;3

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie no za to co zrobił zatłuc gnoja żeby zapamiętał jak postępuje się z dziewczynami. Ale tak serio to Justin wszystko zjebał i nawet nie przeprosił choć przeprosiny niewiele by dały w tym momencie. Już nie mogę się doczekać reakcji Chandler w późniejszych rozdziałach. Dodawaj szybko kolejny ;D
    Do autorki; Thank you for writing that fantastick story. Please write more and have fun with it that's all I want for you.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham to fanfiction. Autorki nie mogą skończyć tego opowiadania.Dla mnie jest ono bardzo ważne. To jak lekcja życia w szkole i nie tylko. Problemy, miłość to coś co jest ciężkie do zrozumienia i mimo że myślimy że robimy dobrze to tak nie jest i to trochę pomaga. Ktoś kogo możne uważałaś za wroga, może być przyjacielem. To fanfiction jest boskie i nie może się skończyć, to będzie jak niedokończona lekcja. Autorki powinny dostać medal za to jak dobrze radzą sobie z pisaniem ROOM 269. Polska was kocha ! (Możecie to przetłumaczyć ?? )

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiecie co jest najgorsze że on nawet jej nie przeprosił tylko 'wiesz że nie miałem tego na myśli'. Sadzę też z Trey'em będzie coś na rzeczy, ale chciałabym żeby Justin jednak ja przeprosił.

    OdpowiedzUsuń
  38. I love room269, it's amazing story sometimes very confusing but I really enjoy it.
    ~~Care

    OdpowiedzUsuń
  39. będziecie musiały przetłumaczyć ten komentarz, bo nie jestem dzisiaj w stanie napisać czegość poprawnego, przepraszam
    do Was: wow, kocham to, jak tłumaczycie, jest idealnie! mam nadzieję, że szybko się pogodzą + pomimo wszystko, to trey<<<<
    do Autorki: cześć, skarbie! chciałam Ci tylko napisać, że kocham to opowiadanie. piszesz cudownie, masz interesujące pomysły, oby tak dalej! mam nadzieję, że zostaniesz z nami do końca x

    OdpowiedzUsuń
  40. Ooo nie. Justin jest takim idiotą! Jak mógł powiedzieć coś takiego o Chandler?! Oby była dla niego suką przez najbliższy okres. Ale też niech się pogodzą.

    Do was: Dziękuję że tłumaczycie to ff. Sprawiacie nam wszystkim radość. Powodzenia z dalszym tłumaczeniem.
    @VeronikaMiriam ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Do Was: Tłumaczenie- świetne! Dziękuję za to co dla nas robicie! Rozdział woah działo się! ilysm x

    Do Autorki: Nie wiem skąd wzięłaś na to pomysł ale wiedz, że jest genialny! Dziękuję jako regularna czytelniczka opowiadania, za to, że dalej piszesz! Życzę weny i niech Room 269 będzie pełny w nietuzinkowe historie! ilysm x
    @xlonelyuglygirl

    OdpowiedzUsuń
  42. Justin zachował się okropnie, najpierw zmieszał Chandler z błotem, a później myślał, że pocałunkami ją zmiękczy i na nowo będzie mógł się nią zabawiać, ugh!
    Świetnie idzie wam to tłumaczenie, mam wrażenie że z rozdziału na rozdział macie coraz ładniejszy styl pisania. :)
    Hey! I've only wanted to tell you that this is one of the best ff i've ever read. And seriously I can't imagine that this story would never have the end. I'm really connected with these characters and I admire you a lot for your style of writing and your imagination. xoxo ~@opsmarti

    OdpowiedzUsuń
  43. to jest jedno z moich ulubionych fanfiction <3 nie może go zabraknąć <3 ta historia jest cudowna więc proszę pisz dalej <3 *o* @JBhairflip4ever

    OdpowiedzUsuń
  44. I love this fanfiction and i cant live without it! Love u for writing it x lots of love from poland x
    @kidralauhl

    OdpowiedzUsuń
  45. ughhhh Justin jesteś palantem, jak mogłeś?? a tak w ogóle to świetny jak zawsze :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowny bloggg <333 uwielbiam go czytać i zawsze czekam z niecierpliwością na następny rozdział <3:) Jesteście cudowne bo poświęcacie się dla tłumaczenia tego bloga i bardzo wam za to dziękuję <3
    Do autorki :
    Kochana blog jest wspaniały ja i za pewne wiele innych osób chce abyś dalej go pisała <3 Błagam cię w imieniu innych i swoim pisz go bo jest na prawdę fantastyczny <333
    @zuza8001

    OdpowiedzUsuń
  47. do autorki:
    I'm reading room269 in english and I want to say PLEASE CONTINUE THIS STORY! This is the best fan fiction I've ever read. I have no fucking idea what can I do to make you still writting this story :) U know what is danger, huh? and u know that it the most famous ff? Room269 is better than danger or danger's back! This ff reminds me "The Suite Life on Deck". I watched this when I was younger and I still love this like ur story. SO PLS PLS PLS PLS PLS PLS PLS DO NOT ENDING THIS!!!! ~ @bonjourebizzle

    OdpowiedzUsuń
  48. No i Justin sobie za dużo pomyślał, no nie fajnie teraz będą się kłócić i oby nie powiedział nikomu nic o Chandler*.* Autorka tego opowiadania miała super pomysł, od razu się w to wciągnęłam, naprawdę świetna historia tej dwójki, taka ciekawa również niektóre momenty trzymają w napięciu, hah :D serio niech nie kończy z pisaniem tego, to jest cudowne i ma dużo czytelników!♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Do was; tłumaczycie świetnie, przyjemnie się czyta i nie widzę żadnych błędów. oby tak dalej!:)
    Do autorki: to opowiadanie jest i d e a l n e. Już z pierwszym rozdziałem wciągnęłam się i z niecierpliwością czekałam na nowe. Historia tej dwójki jest świetna, ciągle się coś dzieje i nie da się po prostu nudzić. Masz talent i obyś nigdy nie skończyła pisać oraz, żebyś dokończyła to opowiadanie. Życzę dużo weny, xx. ~ @dropxbieber

    OdpowiedzUsuń
  50. przepraszam ze nie po ang ale nie chce mi sie myśleć lol, do autorki:
    Naprawdę świetnie piszesz, a pomysł na to fan fiction jest niesamowite. To opowiadanie jest jednym z moich ulubionych więc mam nadzieję że nie zakończysz go tak szybko xx @asvpcyrxs

    OdpowiedzUsuń
  51. Do was: zaczełam czytać to ff w czwartek i tak mnie wciągnęło, ze skoczyłam je czytac zadziwiająco szybko i tu bum, dzisiaj kolejny :D na prawdę świetnie tłumaczycie, miło sie czyta i przynajmniej ja nie zauważam tutaj żadnych błędów :D z pewnościa to ff znajduje się w mojej wielkiej 10 :)

    Do autorki: jesteś niesamowitą pisarka, na prawde! :) bardzo sie cieszę, ze wpadłaś na pomysł i piszesz to ff! uwielbiam Cie :) xx

    @luuv_my_riri

    OdpowiedzUsuń
  52. Awwww cudnie że będzie kontynuowane. Muaa

    OdpowiedzUsuń
  53. Do autorki : to opowiadanie jest najlepsze jakie kiedykolwiek czytałam i proszę nie przestawaj pisac

    OdpowiedzUsuń
  54. kocham to. jedno z najcudowniejszych opowiadań, jakie czytałam. <3
    rozdział genialny. aż się prawie popłakałam, kiedy Justin powiedział to wszystko Chandler. :( IDIOTA. ;___; nie zdziwiłabym się, gdyby Chan nie chciała go już znać i nigdy mu nie wybaczyła, no ale... w głębi siebie mam nadzieję, że jak najszybciej się pogodzą! <3
    wkurza mnie Veronica i najchętniej bym ją udusiła, ale nie mogę - szkoda :( a Trey... hmmmm jego zachowanie jest dość intrygujące i jestem mega ciekawa co wniesie do tej historii. :)

    + DO AUTORKI:
    kocham tą historię! jest cudowna! jestem Ci wdzięczna, że stworzyłaś coś tak... idealnego. mam nadzieję, że nie stracisz chęci i będziesz pisać jak najdłużej. <3

    @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  55. Do autorki:Idealne ff,uwielbiam je.Nigdy nie przepadałam za takimi opowiadaniami ale to wciągnęło mnie bardzo i stało się dla mnie najlepsze.Mam nadzieje że nie przestaniesz pisać <3 /Julia

    OdpowiedzUsuń
  56. Do was: super! Dziękuje za tłumaczenie, Justin to skur.... No ale takie zycie, zobaczymy co będzie w następnym!:)))
    Do autorki: kocham ten FF! Dziękuję Ci, że piszesz i pisz dalej bo robisz to swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  57. Co ten Justin wyprawia ? No pytam sie?
    Dupek uhhhh :((
    Czekam na pt :-)
    @believeyoucanx3

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam ochotę go kurwa wykastrować!
    Nie spodziewałam się tego po nim ;c
    Oby się zrobił zazdrosny o Treya
    muahahaha

    OdpowiedzUsuń
  59. Co sie dzieje z tym Justinem ???
    UGH mam ochotę go udusić :P
    Oby w końcu zrozumiał ze Veronica nie jest dla niego lecz Chandler
    Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Justin zachował się chujowo, a dobrze że Chandler pobiła Veronice hahahah
    Do Autorki: Na prawde piszesz świetne opowiadanie, bardzo ciekawie się czyta no i wciąga, chce się więcej po przeczytaniu każdego rozdziału. Prosze, nie rezygnuj z pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Chciałabym więcej treya. To wkurzy justina. Co do chandler to wolałam jej starą wersję.bez tej agresji i wulgaryzmów

    Irytujaca

    OdpowiedzUsuń
  62. Jesteś genialna <3 kiedy nastepny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  63. Do was
    jej jak on mógł tak jej powiedzieć !? No nie wierzę mam nadzieję że ją przeprosi cy coś i bd dobranoc no bo no:(
    Do autorki
    Kocham to opowiadanie. Bardzo ci dziękuję że je piszesz i mam nadzieję że bd je jeszcze długo pisać. W każdym bądź razie strasznie ci dziękuję jesteś genialna:* @mają_shawty_

    OdpowiedzUsuń
  64. CUDOWNE FF *o* Kocham <33

    OdpowiedzUsuń
  65. MI TO SIĘ ZDAJE, ŻE TEN TREY JEST FAŁSZYWY
    ALE CHUJ WIE
    TAKI CHUJ
    JAKIM JUSTIN JEST
    BO W TYM ROZDZIALE BYL CHUJEM
    I W KONCU JUZ NIE WIEM CO ON CZUJE DO CHAND
    JEBANY FIUT
    ZNISZCZYLABYM GO, GDYBY NIE BYL MOIM CRUSHEM...
    HAHAHAHAH CO XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  66. Sands Casino, Atlantic City NJ: Your Guide to
    Casino and Hotel | Atlantic City, NJ. It is an off-site casino and hotel. The Sands Casino has 바카라 6,500 샌즈카지노 square feet of gaming space and a variety of table games 1xbet korean and

    OdpowiedzUsuń